loading...
www.LOVE-16.rozblog.com
مصطفی جلالی بازدید : 3 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)
. بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت! .♥.♠.♥. سه آرزوی قشنگ عاشقانه: بی من نباشی بی تو نباشم بی هم نباشیم! .♥.♠.♥. اولین ها مهم نیستن، این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی! .♥.♠.♥. چقدر به آغوشت وسوسه بدهکارم! .♥.♠.♥. یا تو را باید دوست داشت یا باید تو را دوست داشت شرط سومی ندارد احوالات من … .♥.♠.♥. میگویند زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار کاش میدانستند که تو یک نفر نیستی، تو یک “دنیایی” … .♥.♠.♥. قفس یعنی دهان من وقتی زبانم روی اسم تو قفل می شود! .♥.♠.♥. جای مرا خالی کن، کنار مهربانیت! . . . .♥.متن و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۴ سری ۵ .♥. . . . باور کن “عین” و “شین” و “قاف” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند! اما در کنار هم معجزه می آفرینند، درست مثل من و تو … .♥.♠.♥. تو که می‌خندی، اشتهای لبانم به بوسه باز می شود! .♥.♠.♥. گه گاهی اتفاقی به تو فکر میکنم آنقدر اتفاقی که با هر اتفاقی به تو فکر میکنم! .♥.♠.♥. من با همه فرق دارم چون من تــــــــو را دارم … .♥.♠.♥. ببین چقدر در هم حل شده ایم ؟ تو قهوه میخوری، من خوابم نمی برد!!! . . . .♥.متن و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۴ سری ۵ .♥. . . . حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن! .♥.♠.♥. تو همانی که دلم لک زده لبخندش را او که هرگز نتوان یافت همانندش را قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را! .♥.♠.♥. معنای زنده بودن من، با تو بودن است! “فریدون مشیری” .♥.♠.♥. اعتیاد از هر نوعی که باشد آخزش پشیمانیست اما چرا دروغ ؟!! هنوز هم معتاد تو هستم … . . . .♥.متن و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۴ سری ۵ .♥. . . . ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ، ﺩﺭﺳﺖ اﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ “ﺗﻮ” ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺷﺪﯼ! .♥.♠.♥. دلم “قُرص” است وقتی مُسَکِنم تویی! .♥.♠.♥. بگذار بگیرند و ببندند و بخندند دیوانه ی تو بیم ز آزار ندارد! . . . .♥.متن و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۴ سری ۵ .♥. . . . نه سرما اثر کردنی ست نه باران خیس کردنی اگر تو با من قدم بزنی! .♥.♠.♥. نه طبق مُد دوستت دارم نه به حکم سنت! همه چیز بنا بر فطرت است “خوب ها” دوست داشتنی اند … .♥.♠.♥. یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه چشم، چشمک زد و عکست قاب دل کرد! .♥.♠.♥. وقتی کنارمی، جایی برای هیچ شتابی نیست مقصد همین حضور من و توست! .♥.♠.♥. دلم شادی می خواهد وسعتش زیاد نیست، به اندازه کف دستانت دستانم را بگیر … . . . .♥.متن و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۴ سری ۵ .♥. . . . از تمام زندگی خدا را خواستم و از خدا تو را و دیگر هیچ! .♥.♠.♥. تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو بر روی پیشانی ام نوشته شده و تو باید باشی تا با لبهایت آن را برای من رقم بزنی! .♥.♠.♥. ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺍﻧﻘﺪ ﺧﻮﺑﻦ که ﺑﺎﯾﺪ ﺯﯾﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﺸﻮﻧﯽ ﮐﺎﺭﺑُﻦ ﺑﺬﺍﺭﯼ! . . . .♥.متن و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۴ سری ۵ .♥. . . . چه جمله ی غریبی است “فراموشت می کنم” وقتی تا آخر عمرت با یاد او زندگی می کنی! .♥.♠.♥. روزها بی تو می گذرند و شب ها با تو نمی گذرند تمام درد من این است! . . . .♥.متن و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۴ سری ۵ .♥. . . . چون تیر و کمان اگرچه نزدیک ولی پیوستن ما نهایتش فاصله بود! “مصطفی حسن زاده” .♥.♠.♥. من کاناپه ای پوسیده در باران تو سربازی دورافتاده با گلوله ای در پهلو چقدر دیر همدیگر را پیدا کردیم! .♥.♠.♥. راستش را بخواهی امروز هیچ اتفاق خاصی رخ نداد فقط حدود ظهر باران کوتاهی بارید اما زار زار … .♥.♠.♥. تو راحت فراموش می کنی، باز دل می بری، باز دل می بازی و من به خط کشیدن روی دیوارها ادامه می دهم! .♥.♠.♥. فرو می ریزد عاقبت، سقف خانه ای که جای خالی ات ستون های آن باشد! .♥.♠.♥. اگر خبری از من نشد نگران نشو … یک فاتحه بخوان!!! .♥.♠.♥. از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای، بلاتکلیفی بین ما موج میزند مثلا همین دل من نمیداند با تو بیاید؟ یا پیش من بماند؟ . . . .♥.متن و اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۴ سری ۵ .♥. . . . پشت این عکس نمی تواند دیوار باشد من پشت این عکس با تو قدم زده ام! .♥.♠.♥. دیروز دستش تو دستت بود، امروز بغضش تو گلوت … .♥.♠.♥. گاهی اوقات حسرتِ تکرارِ یک لحظه، دیوانه کننده ترین حس دنیاست … . . دو کلام حرف حساب باهات دارم: ”دوست دارم” .♥.♠.♥. یکی بود، یکی نبود / من موندم و اون نموند من دیدم و اون ندید / من خواستم و اون نخواست من التماس کردم و اون نشنید / من هستم و اون رفته! من خستم و اون … .♥.♠.♥. آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف و من از دور ببینم که پر از لبخند است: چشم و دنیا و دلت! .♥.♠.♥. تمام دنیا را گشته ام کنار تو اما، دنیای دیگریست! .♥.♠.♥. دنیا خیال تو نیست اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست! .♥.♠.♥. سر و ته این حرفها را که بزنم باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی! .♥.♠.♥. بی کلام اینجا باش بودنت با دل من، بی صدا هم زیباست! .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خوش اومدین

     ب وب من خوش اومدین ایشالا لحظات خوشی رو در وپ من بگذرونین لایک و نظر یادتون نره

    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 1,418
  • در باره من


    بغضی که مانده در دل من وا نمی‌شود

    حتی برای گریه مهیا نمی‌شود

    بعد از تو جز صراحت این درد آشنا

    چیزی نصیب این من تنها نمی‌شود

    آدم بهانه بود برای هبوط عشق

    اینجا کسی برا تو حوا نمی‌شود

    دارم به انتهای خودم می‌رسم ببین

    شوری شبیه باد تو برپا نمی‌شود

    از من مخواه تا غزلی دست و پا کنم

    احساس من درون غزل جا نمی‌شود

    این چیست که چون دلهره افتاده به جانم
    حال همه خوب است- من اما نگرانم

    در فکر تو بستم چمدان را و همین فکر
    مثل خوره افتاده به جانم که بمانم

    چیزی که میان من و تو نیست غریبی ست
    صد بار تو را دیده ام ای غم به گمانم؟!

    انگار که یک کوه سفر کرده از این دشت
    اینقدر که خالی شده بعد از تو جهانم

    از سایه سنگین تو من کمترم آیا؟!
    بگذار به دنبال تو خود را بکشانم

    ای عشق...! مرا بیشتر از پیش بمیران
    آنقدر که تا دیدن او زنده بمانم...


    شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم

    این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است

    در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن

    این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است

    قرارمان فصل انگور

      شراب که شدم بیا

    تو جام بیاور من جان

    جام را خالی از جان کن

                               هراسی نیست...

    فقط تو خوش باش

                                   همین مرا کافیست...

    دشت خشكيد و زمين سوخت و باران نگرفت

    زندگي بعد تو بر هيچ‌كس آسان نگرفت

    چشمم افتاد به چشم تو ولي خيره نماند

    شعله‌اي بود كه لرزيد، ولي جان نگرفت

    دل به هركس كه رسيديم سپرديم ولي

    قصه‌ي عاشقي ما سر و سامان نگرفت

    تاج سر دادمش و سيم و زر، اما از من

    عشق جز عمر گرانمايه به تاوان نگرفت

    مثل نوري كه به سوي ابديت جاريست

    قصه‌اي با تو شد آغاز كه پایان نگرفت ...

    مرا رازیست اندر دل به خون دیده پرورده

    ولیکن با که گویم راز چون محرم نمی بینم


    قناعت میکنم با درد چون درمان نمی یابم

    تحمل میکنم با زخم چون مرهم نمی بینم

    نم چشم آبروی من ببرد از بس که می گریم

    چرا گریم کز آن حاصل برون از نم نمی بینم

    دلم تا عشقباز آمد در او جز غم نمی بینم

    دلی بی غم کجا جویم که در عالم نمی بینم

    دمی با همدمی خرم ز جانم بر نمی آید

    دمم با جان برآید چون که یک همدم نمی بینم

    خوشا و خرما آن دل که هست از عشق بیگانه

    که من تا آشنا گشتم دل خرم نمی بینم

    کنون دم درکش ای سعدی ; که کار از دست بیرون شد

    به امید دمی با دوست ; وان دم هم نمیبینم